Sunday, October 26, 2008

Minu vahe aeg!




Minu vahe aeg algas nii,et oli reete läksin kooli ja kui kool ära lõppes siis ma läksin emme juurte ja emme küsis kuitas tunnistus on?Ma täitasin emmele tunnistusd ja siis issi elistas mulle ja küsis,et kas sa tahad minu juurte tulla ma ütlesin,et ma tahan küll tulla sinu juurte aga ma ütlesin,et ma käin linnas ära siis tulen sinu juurte ja käisimeki linnas ära ja elistasi issile ja saingi issi juurte ja ma mängisin oma venak ja kui issi tegi oma töö ära siis ütles et lähme hobuseit vaatama ja kui vaatasime hobuset ära siis läksime obektile ja kui me iutsime sinna objektile issi ütles,et me ei tohi sinna objektile tulla,et se on väga ohtlik aga meie venaga jalutasime ja siis kui me käisime selal objektil ära käisime siis me läksime koju ja järkmine päev käisime sopamas ja siis vanaisa ja vanaema juurte ja ma sain murutraktorika sõita vanaisa ja vanaema juures ja järkmine päev ütles emme,et lähme koju aga mina ütlesin,et ma ei tule koju ja ma ei läinuki koju aga emme läks aga õhtu polik me läksime mummu ja vuntsika mere äärte ehk Toolse linnusese ja veel käisime narva mere ääres ja siis kõik koju!

2 comments:

JaanaAjaVeeBike said...

Tere, Carol!
Tundub, et sul on päris tore vaheaeg! Kirjuta ühest päevast veel. Kirjutasin ka klassiblogisse ühe teate. Mida sina ja su ema sellest arvate?
Õp. Jaana

Reelikaveebike said...

Armas jutt!Mulle se jutt meeldis Carol.Reelikalt