Thursday, February 12, 2009

"Teader"

Meil käis täna teader külas.Selle teadri nimi oli "Võlukringel".Minule meeldis see teader!!!Ma arvan, et teisdele ka??Meild küsidi küsimusi, ka jga suguseid.Meie vastasime!!!Kes näidlesid olid hiire tüdruk,rott,ma ei tea mis sele tädi nimi oli pagar tema nime ka ma ei tea, aga P tähega halgas vistt paha nõid.Ja ma ei tea küll rohkem, kui, ned.Se teader oli nii lõbus seal sa täiega nalja ja seal oli vee üks Hobune aaa nüüd tuli ta nimi meelde üks sarvik hästi vägev nimi!Ja seal oli üks suur muna ja seald koorus se üks sarvik, aga, kui ta tuli seald munasd välja siis ta hakas kohe karglema ja ta unusdas end tutvustada siis pärast tuli tal meelde et ta unusdas end tutvusdata!!!Ja siis ta tutvustas ära end.Ja se nõid tahdis sele hobuse endale orikas võtta ja ta tegi ühe amburgeri aga see hõbune ei söönd seda!!!




Selega minu lugu lõppeskii!!
Koostas:Carol Otstavel
Klass:3klass
Kool:Uhtna Põhikool

No comments: