Wednesday, November 12, 2008

"Mina olen nastik"!!!!!!!!!!!!

Mina olen nastik ja ma ei amusta kõvasti ja mu mürk on tervisele hea!Ja mu sõber on Reekika, sest, et ta on ilus ja ta ka vist ei amusta kõvasti ega ma ka ei amusta kõvasti eks!Mule meeldib käia nastikute koolis mu sõber käib ka vist nastikute koolis!Aga mul ei ole viga kui mu sõber käib rästikude koolis!Aaa ma unustasin öelta kus ma elan ma elan Tallinna maantel sada üksteis ja mu maja asub kuniga lossis ja se loss näeb must välja! Ja mu sõber elab ka seal samas kohe tal on ka loss tal on ka vist must ma ei mäleta, sest, et ma ei ole tal külas käinud! Mul on seal lossi juures kohe vesi kus ma käin sõbraga ujumas meile meeldib ujuda, sest seal on soe vesi ja seal sab munuleda aga kui kooli peab minema siis ma panen kooli kott selga ja ma lähen kutsun oma sõbra ka kooli ja meil on sama sugused kooli kottit meil on punased kooli kottit nagu kaksikud eks! Ja meil on veel sõbru koolis näideks Ketlin, Katrin ,Õpetaja Jaana Voll ja ma ei mäleta kes seal klassis mei oli veel! Meie klassis on tahvel!
"Oli ilus jutt eks"!!!!!!

No comments: